четвер, 2 квітня 2020 р.

Міжнародний день дитячої книги


Міжнародний день дитячої книги відзначається 02 квітня 2020 року ...
День народження улюбленого дитячого казкаря
Ганса Крістіана Андерсена.
В квітучій Данії, де народився я,
Бере мій світ своє начало.
Там данською пісні мені співала,
Казки казала матінка моя.
Г.К.Андерсен
2 квітня 1805 року народився улюблений казкар з далекої Данії Ганс Крістіан Андерсен у маленькому містечку Оденсе на острові Фюн. Ось як писав про свою батьківщину сам Ганс Крістіан Андерсен у спогадах: «Моя Батьківщина – Данія. Це край справжньої поезії, сповнений легенд та переказів. Серед людей і досі можна почути старі гарні пісні. Данія має багате минуле, що певною мірою пов’язане з історією Швеції та Норвегії. На данських островах ростуть чудові дубові ліси, а земля вкрита килимом жита й конюшини. Здалеку це нагадує величезний сад. На одному з тих зелених островів, на Фіонії, розкинулося моє родинне містечко Оденсе, назване так на честь поганського бога Одина, котрий, за легендою, мешкав саме тут…».
На изображении может находиться: 1 человек, текст «казка це me золото, що блищить вогником в дитячих оченятах.»



Чи знаєте ви казки Андерсена?

Немає коментарів:

Дописати коментар